Czas realizacji zamówienia

1. Czas realizacji zamówienia

 

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia kompletować i wysyłać tak szybko, jak to możliwe. Na kartach produktów podajemy maksymalny czas, jaki potrzebujemy na skompletowanie, spakowanie oraz wysłanie zamówienia. W zależności od okresu, ilości zamówień itp. może to być krótszy czas np. 24 godziny. Każde zamówienie przechodzi przez różne etapy, a niektóre z nich powodują wygenerowanie oraz wysłanie meila np. ze zmianą statusu, numerem paczki, dokumentem sprzedaży itp. 

 

2. Dostępność towarów.

Na karcie produktów widnieje informacja o dostępności towarów. Ze względu na prowadzoną sprzedaż przez kilka platform sprzedażowych, w przypadku ostatnich sztuk, mogą wystąpić pomyłki. Zdarza się to bardzo rzadko, jednak czasami także te ostatnie sztuki mogą się okazać zniszczone, zgubione w magazynie itp. i nie nadają się do sprzedaży. Dokładamy wszelkich starań, aby takich sytuacji było jak najmniej, a o każdych brakach niezwłocznie poinformujemy meilowo.


3. Koszt dostawy

Szczegółowy cennik znajduje się w dziale Koszty wysyłki.

 

4. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy także od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. W niektórych sytuacjach nie mamy wpływu na opóźnienia firm kurierskich np. w okresie Świąt Bożego Narodzenia, czy też innych nieprzewidzianych zdarzeń.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl